گزارش آ‍ژانس روزنه هاي فشار عليه ايران را فراهم کرده است

گزارش آ‍ژانس روزنه هاي فشار عليه ايران را فراهم کرده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: گزارش اخیر آژانس پیرامون برنامه هسته‌ای کشورمان زمینه را برای انتقاد و فشارهای بعدی علیه ایران فراهم کرده است.

"نوذر شفیعی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،  در واکنش به انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درمورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران، گفت: ابراز نگرانی "آمانو" نشان‌دهنده رفتار دوگانه آژانس است. 

وی ادامه داد: هنگامی که مذاکرات میان ایران و 1+5 به یک جمع‌بندی مثبتی می‌رسد، آژانس نمی خواهد این موفقیت را اعلام کند. 

این کارشناس سیاست خارجی در رابطه با موضوعات گذشته ایران با ارائه اسناد و اطلاعات در مورد چاشنی‌های ایمن انفجاری تصریح کرد: ایران ثابت کرد که کاربرد این‌ چاشنی‌ها در ایران برای صنایع نفت و گاز است و آژانس بر این امر صحه گذاشته و آن را ناهمخوان با رویه صنایع تخصصی ندانسته و این موضوع از دید ایران که یکی از پایه‌های اتهامات بی اساس علیه ایران است بسته شده است. 

شفیعی در پایان با اشاره به صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان، خاطرنشان کرد: آژانس سعی دارد همیشه یک روزنه‌ای را برای اعمال فشارهای بعدی علیه ایران باز نگه دارد. 
 
 بنده در یکی از مطالب همین وبلاگ، زمانی که رییس آژانس انرژی اتمی  به ایران آمده بود و صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران را اعلام کرد. اشاره نمودم که این حرامزاده ها دروغ می گویند .وقتی برگشتند دوباره به عدم اطمینان از صلح امیز بودن فعالیت ها اشاره خواهند نمود تا به این طریق به ایران فشار وارد نمایند . چون باید خوش خدمتی خود را به اربابانشان ثابت کنند وگرنه باید منتظر برکناری خود باشند.
 

برچسب‌ها: انرژی هسته ای, آژانس, ایران, ستارگان ایران کهن, طاهر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: